Lūk, daži no iespējamiem iemesliem, kāpēc reģistrācija neizdodas:
- Tu pašlaik neatrodies Latvijā;
- Tu izmanto starpniekserveri (proxy) vai VPN serveri;
- Tava ierīce ir pieslēgta publiskajam bezvadu internetam (Wi-Fi);
- Tu izmanto ierīces mobilo internetu (3G vai 4G);
- vairākas ierīces (gan Tavs mobilais tālrunis, gan planšetdators un klēpjdators) ir vienlaikus pieslēgtas Tavam bezvadu interneta tīklam (Wi-Fi);
- Tu izmanto Smart-ID Basic konta līmeni, nevis pilnas piekļuves Smart-ID;
- Tu esi iekļauts IAUI Pašatteikušos personu sarakstā (PIPARS) vai Uzturlīdzekļu garantiju fonda reģistrā.
Tāpat pārliecinies, ka izvēlētā parole atbilst šīm prasībām:
- satur vismaz 8 rakstzīmes;
- iekļauti gan lielie, gan mazie burti, gan cipari;
- nesatur elementus, kas norādītu uz Tavu vārdu, uzvārdu vai e-pastu.
Ja pārbaudot augstāk norādīto, Tev joprojām nevarat izveidot kontu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs varētu pārbaudīt, vai Tava konta informācija ir parādījusies mūsu sistēmā.